Kuid odavam, kui sinu kohvikust ostetud 5 eurone kohvi. Ja erinevalt kohvist aitad sa vegan vee joomisel maailma hukatusest päästa.

Ja üleüldse, kohvi joomine on halb. Joo parem vegan vett.

Rohkem kohvi negatiivsetest mõjudest:

1. Kolesterool. Suur keedetud kohvi tarbimine tõstab vere üld-ja LDL (halba) kolesterooli.

2. Veresooned. Kohv mõjutab negatiivselt veresoonte toonust ja funktsiooni.

3. Südame rütmihäired. Kohv võib põhjustada kiiret või ebaregulaarset südametegevust (südame rütmihäired).

4. Vererõhk. Kuigi kohvi joomine ei ole oluline riskitegur, võib see toota kahjulikku toimet vererõhule ja inimesed on altimad hüpertensioonile, näitavad teadusuuringud. Hiljutises Itaalia uuringus leiti, et kohvi joomine võib veidi suureneda püsiva hüpertensiooni väljakujunemise riski inimestel, kellel on niigi kõrgenenud vererõhk.

5. Osteoporoos. Kohvi tarbimine võib põhjustada liigset kaltsiumi eritumist uriiniga. Suur kohvi tarbimine (600 ml või rohkem päevas) võib tagasihoidlikult suurendada osteoporoosi riski, eriti naistel, kellel kaltsiumivaegus, näitab uuring.

6. Kõrvetised. Kohv võib vallandada ka neid.

Joo vegan vett.